Sunday, May 4, 2014

Długi weekend majowy

Sztolnia Czarnego Pstrąga - w Parku Repeckim w Tarnowskich Górach.

 

 

 

 

 

 

 

 

Podziemny, najdłuższy w Polsce przepływ łodziami, stanowi największą atrakcję tutejszej sztolni.

 

 

 

 

Trzy pokolenia; babcia, mama, wnuczka...













 

Skansen Maszyn Parowych przed zabytkową kopalnią Srebra w Tarnowskich Górach.

Na zdjęciu Babcia Grażyna z Wnuczką Kasią przez Parowozem Wąskotorowym - Typ Ryś

Rok budowy: 1940

 

 

Kasia przed jednym z obiektów Muzeum Maszyn Parowych tj.:

Zespół prądotwórczy parowy

Producent: Simens-Schucker

Rok budowy: 1938 

 

 

 

 

 

 

 

 

W zabytkowej Kopalni Srebra w Tarnowskich Górach - tata z córką.

 

 Dla planujących wycieczką na Śląsk proponujemy stronę:

http://www.kopalniasrebra.pl/kopalnia/skansen.htm 

 

Po udanym weekendzie spędzonym wśród najbliższych czas wracać do domu.

 

1 comment:

budrys25 said...

Hej! Trafiłem na Twojego bloga zupełnie przypadkiem. Prawdopodobnie opuściłbym go bez komentarza, ale zauważyłem licznik wyświetleń i postanowiłem się pochwalić. Ty masz ponad 27 tyś w ciągu 5 lat. Mój blog jeszcze nie ma roku, ale zanim będę świętował rocznicę, będę miał więcej wyświetleń.

Zapraszam na mojego ciekawego bloga :) Możesz tam poczytać na przykład jak ja spędzałem majówkę: http://absolutnapani.blogspot.com/2015/05/majowka-czesc-i-pod-prysznicem.html
I wiele innych opisów miłych chwil. Polecam się gorąco i pozdrawiam. Może będę do Ciebie jeszcze czasem zaglądał :)