Saturday, August 2, 2008

Nasza Córeczka

Przyszła na Świat 21.07.2008 o godzinie 20.00.
Poród przebiegał w miłej atmosferze.
Najbardziej wytrwały był mój mąż, który od początku do końca dodawał mi otuchy swoją obecnością i dobrym słowem. Razem z przyjaciółką Edytką trwali ze mną w najtrudniejszych dla mnie chwilach. Dodatkowo zaprzyjaźniły się z nami dwie położne, które właśnie odbywały swoje praktyki, a które serdecznie pozdrawiamy:)



Kasia ważyła 4 kg i przyszła na świat drogami natury. Ból i zmęczenie odeszły w mgnieniu oka, kiedy na piersi położyli mi naszą córkę.

Teraz, kiedy już jesteśmy w domku razem z Tatusiem uczymy się siebie od nowa i każdy kolejny dzień jest piękniejszy od poprzedniego. Widać jak Nasza Córka tryska energią przez co daje nam poznać, że jest wśród Nas:)

Tak słodko budzi ranek Tatusia i Córeczkę, kiedy Mamusia już na nogach:)











Wizyta Babci zrobiła na Naszej Córeczce duże wrażenie. Kolejna nowa twarz. Babcia trochę przejęta wspaniale spełniła się w swej roli.


Po raz pierwszy Kasia była w ramionach Babci Grażyny.
Szczęśliwa Babcia:)







Po takich wrażeniach spokojny sen :)












Odwiedziny Mojego Brata z Bratową wyraźnie kojąco działały na Kasię. Ewelina w swoim żywiole natomiast Tomek trochę oporów miał, ale ostatecznie trzymał Kasię w ramionach:)

2 comments:

mucha said...

Witam
Przez przypadek trafiłam na Twój blog. Gratuluje ślicznej córeczki.
Ponieważ sama niedawno rodziłam (2 tyg wcześniej od Ciebie ;) ) to dopatrzyłam się pewnej nieścisłości związanej z porodem, którą opisałaś. A mianowicie napisałaś mniej więcej coś takiego: Sam poród trwał 15 minut (nie mylić z I i II fazą). Jednakże faza, którą opisałaś jest fazą II - skurcze parte, urodzenie dziecka. Faza I - ta najdłuższa, gdzie rozwiera się szyjka, natomiast III - to wydalenie łożyska.
Pozdrawiam
Asia

Wirginia said...

:)